Voor het versturen van een Waardebon als verrassing of teken van waardering aan familie, vrienden, bekenden of zakenrelaties dient u een tegoed te hebben in uw Waardebon Account. Dit kunt u controleren door u aan te melden met uw profiel bij uw Account. Alleen als u een tegoed heeft treft u dit onder het kopje Waardebon Account aan, anders wordt dit kopje niet getoond. Indien u geen tegoed heeft kunt u in onze winkel een Waardebon kopen en deze in uw Account laten bijschrijven.
Er zijn 3 manieren om een Waardebon te versturen: - U gebruikt de link die zichtbaar is in deze sectie "Veelgestelde vragen Waardebon". Deze link wordt zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account.
- U gebruikt de link die zichtbaar is in uw winkelwagen. Deze link wordt zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account. Via deze link komt u op de “Verstuur Waardebon” pagina.
- U meldt zich aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens gaat u naar uw Account. Onder het kopje Waardebon Account treft u een link aan naar de “Verstuur Waardebon” pagina.
Via bovengenoemde link komt u op de “Verstuur Waardebon” pagina.
Hier treft u een overzicht van uw tegoed. Wanneer u een Waardebon verstuurd
vragen wij u de volgende
informatie te verstrekken:
- De naam van de ontvanger van de Waardebon.
- Het e-mailadres van de ontvanger van de Waardebon.
- De waarde van de Waardebon
(Aandachtspunt: u hoeft niet de volledige waarde van uw tegoed in uw Waardebon Account te sturen.)
In de e-mail krijgt u de mogelijkheid een korte boodschap aan de ontvanger te schrijven. Wij vragen u nadrukkelijk om te zorgen dat
alle informatie die u verstrekt
compleet en correct is. Voordat u de e-mail definitiefkunt versturen krijgt u een overzicht van de door u verstrekte informatie. Indien deze informatie compleet en correct is kunt u daarna de e-mail versturen en anders kunt u de foutieve of ontbrekende gegevens nog wijzigen en aanvullen. Daarna kunt u de e-mail definitief versturen.